ÎNTREBARI FRECVENTE
Întrebari frecvente
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp.
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Comenzile se inregistreaza on-line, insa poti obtine informatii despre starea comenzii apeland 0744794453.
Comenzile speciale si personalizate se fac initial prin contact telefonic.
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil. Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Comanda minimă pe site este de 100 lei (valoare produselor). Transportul nu este inclus în această valoare.
Magazinul nostru își rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe nostru sunt exprimate in lei, includ TVA 0 si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
· plata in numerar/ramburs, la livrarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid a comenzii. Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar. Dupa procesarea comenzii veti fi contactat de un operator. Vi se va intocmi factura fiscala pentru produsele comandate si o veti primi scanata pe adresa de email furnizata. Coletul dumneavoastra va fi expediat dupa inregistrarea platii in contul nostru.
Livrarea prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Pentru produsele aflate in stoc comenzile se vor livra în termen de 24-48 ore*.
Comenzile speciale vor fi livrate de comun acord cu cumparatorul in functie de
*In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
In urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Comanda minimă pe site este de 100 lei (valoare produselor). Transportul nu este inclus în această valoare.
Cost livrare în București și toată țară:
- comandă mai mică de 300 lei - cost transport 18 lei
- comandă peste 300 lei - transport GRATUIT*
* cu excepția comenzilor ce conțin produse cu greutăți sau dimensiuni mari
(costurile suplimentare sunt detaliate în descrierea produselor)
Modalități de plată
- plata ramburs la primirea coletului
- plata cu cardul Visa / Mastercard (la plasarea comenzii)
TERMENE. PENALITĂȚI
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare şi/sau pornire a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunţe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării.
În cazul în care Vânzătorul primeşte informaţii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, aceasta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.
FACTURARE. PLĂȚI
Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile şi Serviciile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare.
RISCURI ȘI RESPONSABILITĂȚI
-Livrare.
Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile şi Serviciile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.
-Transport-Ambalare.
În afara de cazul în care este agreat de Vânzător şi Cumpărător diferit, Vânzătorul se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate cu Bunurile şi Serviciile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează sau către reprezentantul Cumpărătorului.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor şi Serviciilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.
RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terţă parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligaţiile sale conform Comenzii şi pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor şi Serviciilor după livrare şi în special pentru pierderea produselor.
Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanţii şi/sau partenerii săi de orice fel implicaţi în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligaţiile contractuale.
ACCEPTAREA CONTRACTULUI
Acceptarea va fi făcută atunci când Bunurile şi Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificaţiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele şi Serviciile, excepţie făcând situaţia în care AM’ART SRL se va afla în imposibilitate din cauza unor factori de natură externă, caz în care acesta se obligă să ramburseze contravaloarea achitată de către Cumpărător.
DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPĂRATE
Returnarea produselor (dreptul de retur al produselor / serviciilor sau, mai corect spus, dreptul de retragere din contract) este reglementată de dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (în continuare „OUG nr. 34/2014”).
Acest act normativ transpune Directiva nr. 83/2011 privind drepturile consumatorilor, emisă la nivel european (în continuare „Directiva nr. 83/2011”).
În conformitate cu art. 9 din OUG nr. 34/2014, cu anumite excepții, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute limitativ în această lege.
Altfel spus, consumatorii au la dispoziție 14 zile pentru returnarea produselor sau renunțarea la serviciile contractate online.
Calitatea produselor este cea prevăzută în specificaţiile şi standardele tehnice ale producătorului. Imaginile şi specificaţiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără înştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Imaginile pot conţine elemente ce nu fac parte din pachetul produsului. Cumpărătorul poate refuza la livrare bunurile care sunt deteriorate. Orice reclamaţie legată de calitatea produselor achiziţionate trebuie semnalată în termen de maxim 2 zile. Soluţionarea reclamaţiilor se va realiza în raport cu prevederile legale în vigoare, în minimum 48 de ore de la livrare, dar nu mai târziu de 2 luni de la momentul înregistrării reclamaţiei, pe următoarele căi: repararea defectelor reclamate sau înlocuirea produselor reclamate. Returul mărfurilor neconforme de către Cumpărător se va face în colete sigilate şi însoţite de documentul de livrare şi numai după înştiinţarea şi obţinerea acordului Vînzătorului. Nu se acceptă retur produse ce prezintă urme de uzură, lovire, zgîrieturi, sau produse personalizate conform cerinţelor Cumpărătorului.
Returnarea produselor nu se va face cu plata ramburs, iar costurile de returnare a produselor vor cădea în sarcina Cumpărătorului. Rambursarea costului produselor returnate se va face de către Vânzător în termen de maxim 30 de zile de la primirea produselor înapoi, după verificarea prealabilă a conformităţii lor, într-un cont bancar comunicat de Cumpărător.
GARANȚII
Toate produsele comercializate de către site-ul www.AM-ART.ro beneficiază de condiţii de garanţie legală în conformitate cu politicile comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaje originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
AM’ART SRL nu ofera nici o garanţie că produsele comandate de pe www.AM-ART.ro vor satisface toate dorinţele Cumpărătorului cu privire la produsele comandate.
TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
Proprietatea asupra Bunurilor şi Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plăţii din partea Cumpărătorului în locaţia indicată în comandă. Prin livrare se înţelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului. În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării eventualei contravalori a acestora.
FORȚA MAJORĂ
Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
LEGEA APLICABILĂ. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Prezentul document este supus legii române. Pe 15 februarie 2016, Comisia Europeana a implementat online platforma SOL (solutionarea online a litigiilor), prin care oricare dintre parti poate solutiona litigiile rezultate din tranzactiile online.
Eventualele litigii apărute între Vânzător şi Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă, prin intermediul platformei SOL, la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente, conform legislaţiei în vigoare.
ALTE PREVEDERI
Părţile în contract vor fi considerate contractanţi independenţi şi nici uneia dintre nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligaţie pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii şi condiţiile din acest document înlocuiesc alte înţelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Părţile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract şi nu pot fi modificate sau schimbate decît prin înţelegere scrisă semnată de ambele părţi.
AM’ART SRL are dreptul de a modifica aceste reguli în orice moment. Orice modificare va fi făcută publică în această pagină şi va intra efectiv în vigoare din momentul postării ei pe site.
Str. Amicitiei 27
Bucuresti sector 1
Pagină web realizată în programul pentru creare site-uri, WebWave.
Livrarea și returul comenzilor